Veelgestelde vragen

Stel uw vraag

Stel uw vraag

Heeft u een vraag? Vul dan het contactformulier in en wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op.

Neem contact op

Vind het antwoord op uw vraag

Hoe plaats ik een bestelling?

Natuurlijk wilt u zo min mogelijk omkijken hebben naar het regelen van uw medische hulpmiddelen en het bestellen van uw voeding. Bij de OneMed Apotheekservice kunt u telefonisch bestellen via onze Klantenservice op het telefoonnummer 088 – 99 55 888. Onze medewerkers zorgen dat uw materiaal netjes en discreet bij uw apotheek bezorgd wordt.

Wat moet ik doen als een bestelling niet klopt?

Neem contact op met onze Klantenservice en geef bij de medewerker aan wat er niet klopt aan uw bestelling.  Onze Klantenservicemedewerker zal er voor zorgen dat de bestelling alsnog in orde wordt gemaakt. U kunt onze klantenservice bereiken via het telefoonnummer 088 – 99 55 888.

Welke gegevens heeft OneMed van mij nodig?

Indien OneMed de declaratie regelt met uw zorgverzekeraar, hebben wij een aantal gegevens van u nodig, waaronder uw geboortedatum en BSN. Daarnaast doorlopen wij met u een aantal vragen over het gebruik van de hulpmiddelen. Deze vragen dienen wij verplicht te stellen vanuit uw zorgverzekeraar.

Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?

Zijn uw persoonlijke gegevens zoals woonadres, telefoonnummer of e-mailadres gewijzigd, dan kunt u dit telefonisch doorgeven aan de Klantenservice via het telefoonnummer 088 – 99 55 888.

Wanneer kan ik de levering van mijn materialen verwachten?

Zijn uw hulpmiddelen op voorraad, dan geven we uw bestelling dezelfde werkdag nog mee aan PostNL als u deze vóór 16.00 geplaatst heeft. PostNL levert uw bestelling dan in de meeste gevallen de volgende dag al af bij uw apotheek.

Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Uw pakket wordt bij uw apotheek afgeleverd. U kunt uw pakket bij uw apotheek afhalen of eventueel door uw apotheek thuis laten bezorgen.

Ontvang ik een bevestiging wanneer mijn bestelling bij de apotheek is afgeleverd?

Indien uw e-mailadres bekend is bij ons, ontvangt u automatisch een e-mail met een code waarmee u het pakket met uw bestelling online kunt volgen.

Hoe kan ik betalen?

De producten die in aanmerking komen voor vergoeding, declareren wij voor u rechtstreeks bij uw zorgverzekeraar. Heeft u voor uw zorgverzekering nog eigen risico open staan, dan brengt uw zorgverzekeraar de kosten van uw hulpmiddelen achteraf bij u in rekening. Bestelt u producten die niet in aanmerking komen voor vergoeding, dan ontvangt u een factuur voor deze producten.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?

Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te annuleren wanneer uw pakket al verzonden is. Wanneer u toch geen gebruik wenst te maken van uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 99 55 888. Zij bespreken graag met u hoe u uw bestelling kunt retourneren.

Zijn de prijzen in- of exclusief BTW?

Al onze prijzen zijn inclusief BTW.

Hoe kan ik een product retourneren?

Vanaf het moment van het in ontvangst nemen van de bestelling tot het inpakken ervan, kunt u erop rekenen dat deze met de grootste zorg is ingepakt. Maar het kan zijn dat u zich heeft bedacht of vindt dat er iets niet in orde is, bijvoorbeeld wanneer blijkt dat er bij het uitpakken van uw bestelling een product is toegevoegd met een fabricagefout of als er per abuis een verkeerd product aan u is geleverd. Of het blijkt dat u de verkeerde producten heeft besteld. U kunt deze producten dan gratis aan ons retourneren, neem hiervoor contact op met de Klantenservice via 088 – 99 55 888.

Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel retourneer?

U ontvangt uw betaling binnen 14 dagen nadat wij de retour gezonden producten van u ontvangen hebben. De door u te ontvangen betaling is inclusief de verzendkosten maar exclusief eventuele extra kosten die wij op uw verzoek gemaakt hebben voor een andere leveringswijze dan onze standaard wijze.

Wie is OneMed?

OneMed is een toonaangevende Europese distributeur van medische hulpmiddelen en zorggerelateerde diensten. We zijn met ruim 700 medewerkers actief in 12 landen. OneMed werkt samen in de zorgketen aan gezondheidswinst voor patiënten terwijl we de dagelijkse praktijk van zorgverleners makkelijker maken en zorgkosten reduceren. OneMed neemt maatschappelijk verantwoord ondernemen zeer serieus door te investeren in thema’s als preventieve zorg, dataveiligheid en privacy, milieuvriendelijke producten en eerlijke arbeid.

Hoe kan ik me als apotheek aanmelden bij de OneMed Apotheekservice?

Als u interesse heeft om uw apotheek aan te melden bij de OneMed Apotheekservice of wilt weten wat de mogelijkheden zijn, kunt u het contactformulier invullen en nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op.